Super heerlijke lach dag

25 april 2017 - Bhaktapur, Nepal

Het hotel in baktapur was Heerlijk!
Schone bedden..stromend water.
Wilde mijn bed in duiken..maar onder mijn kamer zat de nederlandse hang jeugd  naar mij te roepen, miranneke kom gewoon even wat eten anders word je gammel...
Dus bed uit en bij de andere 9 aan geschoven..haha vreselijk gelachen, waren allemaal even verrot van onze hobbel de bobbel reis.
Na een Klein happie schoon mijn
bedje in en gewoon heerlijk 10 uur liggen knorren heeeerlijk!
Lekker fris wakker geworden...buikje rustig en lekker ontbijten om 8.30 met Dirk en Cillia mee gehobbelt de oude stad in..heerlijk konden mijn ouders zijn, geweldige mensen en net als ik..niet standdaard haha.
Lekker fout lopen shoppen.
De oude stad heeft nog heel wat weder opbouw projecten.
Vele tempels zijn al weer aardig op gebouwd maar ook jammer genoeg nog vele die onder stut worden en dat is een best wel eng gezicht..beter gezegt een triest gezicht!
Haha die Dirk,hij stond op een tempel en Cillia en ik hadden zo iets van nou ons te hoog en te warm..word Dirk door een grote bok bijna van de tempel af geflikkerd hahahah.. blijkt onze bok op de tempel te wonen en had nicotine te weinig.. locale jongens gaven hem een peuk en meneer bok was weer vredig kalm
Geweldig..want de gene van mijn groep er n.a. hadden zo iets van leeft dat beest wel.
Hebben alle tempels gezien..zijn in sommige binnen gegaan..super om te zien, net of je honderd  jaar terug gaat in de tijd..
Wij richting hotel..alles vol soldaten...is volle bepakking..met kogel vrij vesten..wij snapte er niets van.
Scherpschutters op het dak, zelfs op ons hotel. Bizar!
Blijkt dat de vrouwelijke presidente langs moest komen en dus van daar de scherpe controle en soldaten..haha hebben wij weer.
Door naar hotel even op het dak terras gestaan om hopelijk een glim van evrest te zien..maar jammer is te vochtig niets te zien.
Toen heerlijk even rustig gezeten...wat belletjes gedaan met thuis front en wij lopend baktapur uit de ahum bus in.. hahahaha soort buurtbus met 18 koffers en 18 personen hahaha..zo gelachen..
Heb mijn wagen vol geladen vol met oude...
Waren niet genoeg stoeltjes en ik mocht op een bij geschoven stoeltje zitten.
Bij elke hobbel leek het of als of hij af kon breken..tenalady momentje en dat hebben we zitten lachen...
Werd ook bij gezegt dat we als we zouden vallen onze voeten omhoog moesten doen..want anders zaten je voeten klem haha
Wij rijden richting nagarkot.
Bijzonder dat het is, dat we 2 jaar n.a. de aardbeving deze weg kunnen rijden..ze zijn nog vol op bezig om alles goed en veilig aardbeving proof te maken..
In het Dorpje nagarkot is niets te bleven maar ons ja wel..resort ligt op 2200 meter hoogte en heeft morgen ochtend denkelijk het perfecte uitzicht met zons opgang om de Everest te zien..
Duimen dat het gaat lukken en we de mooie Everest kunnen zien..
Dan om 5 uur moeten we onze lichtjes op..warme kleding aan en dan naar de uit kijk post...word weer bijzonder.
Na de zonsopgang gaan we 13 kilometer wandelen naar Changu Narayan een hindoe tempel..een van de oudste van Nepal en ook eentje waar weinig tot geen toeristen komen.
Nu heerlijk in luxe even bij komen...wat lezen wat tutten..schrijven wat douchen.. 19 uur eten en denk om 21 uur licht uit en tukken..

1. Wim Hunting:
    25 april 2017
    Mooie hotelkamer, veel tempels erg indrukwekkend. Groetjes.
  2. Adriaan Nooitrust:
    25 april 2017
    Super mooie foto's schatje..erg indrukwekkend om te zien ..
  3. Mellanie van Schijndel:
    25 april 2017
    Het blijft erg leuk om je verhalen te lezen en ik zou er best zelf bij willen zijn een hele belevenis
  4. Corrie.:
    25 april 2017
    wat een hoop met indrukken doe je op zeg!! En wat een idioot van een geit haha. leuk verhaal wat we gelezen hebben met een smile op het gezicht. xxxxx
  5. Ellybekker:
    25 april 2017
    Super Miran , om te lezen en de foto's wat een belevenis. Schrijf een boek straks aub . Fijne reis verder liefs Elly
  6. Carine:
    25 april 2017
    ga duimen het morgenvroeg mooi weer is je een mooi zicht hebt xxx
  7. Heiltje Paans:
    25 april 2017
    Het is een geweldige reis geniet er maar van, het is iedere dag weer een verrassing wat je schrijft xxxxx
  8. Carla van zomeren:
    26 april 2017
    mooie foto's en oh wat zou jij lachen zeg.......... jij heb een pak tenalady elke dag nodig volgens mij!!! elke dag kijken of er al weer zo,n leuk verhaal van jou binnen is gekomen.......echt leuk om jou foto,s en verhalen te zien!!!! geniet van je vakantie als jij terugkom praten we wel bij