Wat een hel van den reis dag

24 april 2017 - Bhaktapur, Nepal

Wat een vreselijke reis vandaag..200 kilometer in 12 uur gereden en mijn organen zijn door elkaar geschoten
Was best mooi alleen hadden we 80 kilometer met kuilen en hobbels en.bobbels gewoon niet fijn!
Zijn wat zieken en ook mijn buik is van de leg..mag het afkloppen want heeft nog Lang geduurd.
Zijn gestopt halver wege bij een loop brug over de rivier echt super gaaf...haha Wilde de vrouwen laten schrikken..dacht doe het toch maar niet haha stel er Staat er eentje met een zwak hart tussen..
Moesten van chitwan  naar Kathmandu vallei..supergaaf!
Die Bergen en ook die verschillende kleuren..hoogtes..geweldig!
Zijn gestopt voor de lunch,heb hem maar over geslagen,even wijs voor nu..henk is ook goed ziek (is huisarts maar nu zat die zelf met tranen) Ben zelf de bus in gestapt en heb heerlijk 4 uur liggen tukken..
Via katmandu vallei binnen rijden..maakte mijn dag goed..hebben de sneeuw toppen gezien en katmandu door gereden.
1499 meter hoog zit ik nu..het is maf allemaal maar super.
1 derde van de reis zit er al weer op en heb nog niet het idee dat ik op vakantie Ben.
Zijn in baktapur en hebben zo veel geluk..hotel in de oude stad Morgen schat graven en kijken hoeveel er nog gerestaureerd moet worden n.a. de aardbevingen.
Lieve mensen Ben kei verrot..wekker Staat kan nog 10 uur tukken..

1. Wilma:
    24 april 2017
    Wat een mooi avontuur tot dusver.. spannend hoor.. beterschap en veel genieten nog.. x
  2. Judith:
    24 april 2017
    dus dat was hobbel hobbel hobbel!! lekker rusten!! veel beterschap voor je reisgenootjes!! xx
  3. Corrie.:
    24 april 2017
    Oh en nu uitkijken hoor. Anders ben je de hele week ziek. Houd het goed in de gaten. Jammer maar was te verwachten. Maar het ziet er wel mooi uit. Tot morgen. Xxxx
  4. Sjantal:
    24 april 2017
    Beterschap en veel cola drinken. Geniet lekker verder, dan genieten wij iedere dag van je verhaal.
  5. D/:
    24 april 2017
    Het hobbelen went vanzelf en anders een kussentje scoren.
    Je hebt helder weer, het gebeurt niet vaak dat je zo al de Himalaya kunt zie. Wel jammer van de ingestorte tempels.....
    Ze hebben daar meestal wel een hele leuke markt vol met touricrap.
  6. Suzanne:
    24 april 2017
    Joh wat een wegen zeg!! Wat balen dat je buik een beetje onstabiel word. Heb je er wel wat voor meegenomen of kon dat niet door de douane? Je hebt daar wel gewone cola zag ik, die anders drinken!!
    Het ziet er wel schitterend uit zeg. Moet ook wel lachen als ik die scooters zie staan voor die oude tempels. Beetje een contrast zeg maar. haha. Lieverd pas je goed op jezelf? Wel fijn dat je in elk geval lekker je rust pakt als dat kan.
    Liefs Suus.
  7. Carla van zomeren:
    24 april 2017
    pfff 12 uur door elkaar geschud....kan vast niet goed zijn....maar ja het was niet anders.....nu lekker rusten is vast goed voor het hele reisgezelschap......tot snel met nieuwe spannende en grappige verhalen!!!
  8. Petra Admiraal:
    24 april 2017
    Wauw wat een belevenis. Gaaf hoor!
  9. Florie:
    24 april 2017
    Je moet er wel wat voor over hebben Miran. Echt een belevenis. Je laat ons meegenieten door middel van je verhalen en je mooie foto's, dank je !!
  10. Florie:
  11. Huib kramer:
    25 april 2017
    Heel leuk om alles te lezen nog veel plezier
  12. Wim Hunting:
    25 april 2017
    Veel plezier, neem je rust en kijk uit met wat je eet.
  13. Berta de Keizer-Vink:
    25 april 2017
    lang geen verslag gezien, maar dit is weer de moeite waard, alleen dan in de andere richting... valt niet mee als iedereen zo gammel en beroerd is...hoop dat je anti diarree spul bij je hebt (voldoende) want je zult het nog hard nodig hebben vrees ik.. dus ook die arme dokter nu ziek.. 't is wat hé... ik wens jullie allemaal veel sterkte en beterschap en hoop dat jullie allemaal weer snel opgeknapt zullen zijn... voorzichtig hoor meid.. en neem echt voldoende rust want je krijgt jezelf daar wel klein hoor.... liefs van mij xxx