I am comming home!

14 mei 2017 - Beijing, China

7 uur 30 met elkaar de ochtend wandeling door  Bejing.
Met de stads bus naar het centrum naar een mooie stads tuin waar de oudere ti Shi doen, hard lopen...wandelen..muziek maken..dansen..spellen doen..zo geweldig mooi en fijn!!
Hebben mee gedaan met ti shi( moeilijk maar super leuk, de dames hebben zo moeten lachen om ons) zijn bij gesprongen met het dansen. En ik heb uit gelegt dat we een stel gekke maffe nederlanders waren in het chinees haha..
Door naar de hutongs, wat een armoede wat een depressieve huisjes dicht op elkaar.
Deze mensen weten niet anders en willen Dan ook niet weg.
Sommige huizen zijn 300 jaar oud en de regering wil ze er uit hebben.
Hutongs zijn beschermd gebeid..maar voor hoe Lang.
Door naar een stadsdeel waar een nonnen klooster stond en later eentje waar alleen mannelijke paters liepen.
Boedha stond mooi in hun verblijven en de pengola was super om te zien.
Ben daarna heerlijk naar de hotel kamer gegaan.
Koffer in pakken en nog heerlijk naar huis bellen welke vlucht ik heb en dat ik 15.20 ga landen nederlandse tijd op zondag 14mei.
Vanavond gaan we nog Peking eend eten met elkaar...djoser reis af sluiten met elkaar en daarna karaoke bar in voor een uurtje.
Wat was het bijzonder en fijn, heb niet het idee dat ik al 29 dagen weg Ben geweest.
Maar het is goed zo en fijn dat ik Morgen naar huis vlieg.
Ben zo trots op mijn eigen, mijn conditie was super door het lopen wat ik.voor af heb gedaan , en geestelijk is mee gaan groeien.
Lieve mensen we are comming home!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra Admiraal:
    13 mei 2017
    Mooie ervaring Miranda, dat nemen ze je nooit meer af. Fijn dat je zo hebt genoten. Goede reis terug meid. Is ook weer lekker naar je eigen piepklein landje maar oh zo mooi haha.

Xx
  2. Geertje:
    13 mei 2017
    Mooi moppie .we gaan je gauw weer zien geniet er nu nog van .en dan fijne reis terug xxxxxx
  3. Florie:
    13 mei 2017
    Dank je voor de leuke, mooie verhalen en niet te vergeten de prachtige foto's !!!!
    Goede reis en een veilige landing.
  4. Geertje:
    13 mei 2017
    Wow wat heb jij een mooie reis gemaakt .en kan daar mooi op tetug kijken .geniet nu nog even .en dan fijne reis terug xxxx
  5. Annemarie:
    13 mei 2017
    Dank je wel voor je fijne ,bijzondere verhalen. Ik denk dat ik ze nog ga missen ... !Goede terugreis en veilige vlucht gewenst .En ook weer speciaal : aankomst op Moederdag !
  6. Diana Koek:
    13 mei 2017
    Hoi meisje,heb genoten van je verhalen,ga je een goede vlucht wensen..en tot gauw..Xxx
  7. Marlies:
    Ik wens een goede terugreis toe ✈en voor morgen WELKOM THUIS
  8. Berta de Keizer-Vink:
    13 mei 2017
    we gaan allemaal je verhaaltjes missen, of ga je er gewoon mee door als je weer thuis bent... gewoon om ons allemaal te vermaken ? zo kun je ons allemaal al je foto's laten zien met je verhaaltjes erbij... dan reizen wij nog een hele poos met je mee... kan dan nog best lang duren voordat je uit verteld bent, elke dag een paar foto's? is dat geen leuk idee??? Wat doen al die mensen op de banken die met hun handen dichtbij de mond zitten??? ik kan dat niet goed zien, bij 1 dacht ik een mondharmonica te zien, maar dat zal vast niet haha.... nu ga je dus echt al snel vertrekken, nog een fijne avond en voor daarna een veilige en goede reis terug naar huis, lekker weer naar je konijnekontje toe haha... en naar je ouders en zusje... die zul je best allemaal weleens gemist hebben denk ik.... dus nog ff volhouden en dan is het weer zover.... liefs van mij en trusten xxx
  9. Miranda Van vuuren:
    13 mei 2017
    Klopt zijn de mensen met mond harmonica s haha speelde jingle bells jingle bells...oww dat is wel een leuk idee.
    Heb graag jullie allemaal vermaakt met mijn reis dagen.
    Dikke kusss
  10. Sjantal:
    13 mei 2017
    Bedankt voor al je mooie verhalen en foto's en wens je een goede terug reis.
  11. Geertje:
    13 mei 2017
    Nou schat dat heb je zeker gedaan hoor .we hebben genoten er van
  12. Agnes:
    13 mei 2017
    Wat heb jij een mooie reis gemaakt heb genoten van je verhalen
    Goede reis terug xxx
  13. Tanja:
    13 mei 2017
    Wat heb ik genoten van al je belevenissen en regelmatig een traantje gelaten bij jouw emoties. Dank je wel dat ik t zo mocht mee beleven! X
  14. Ria:
    13 mei 2017
    Fijn dat je zo genoten hebt... fijne terugreis
  15. M de Bruijn:
    13 mei 2017
    Hoi Marin wat een leuke verhalen telkens weer erg leuk ik hoop je gauw weer te zien bij het kaarten en wens je een fijne vlucht naar huis DOEIxx
  16. Hanneke:
    13 mei 2017
    Natuurlijk zijn we blij jou weer te zien thuis, we komen dus gauw een bakkie doen. Ook wij hebben genoten van alle verhalen al hebben we niet Iedere dag gereageerd.
    Deze Reis kun je aftikken op jouw to do lijst. Mijn moeder zou zeggen "dit pakt niemand jou meer af" fijne terugreis en lekker slapen onderweg.
    Dikke kus ..Hanneke en Jan
  17. Doranny "Do".:
    13 mei 2017
    Ik heb ook genoten van je reisverhalen...
    Voor later een goede vlucht en weer gaan genieten van je thuiskomst . Zal wel wennen zijn haha...
    Rico zal ook wel blij zijn dat je morgen weer thuis bent.
    Xx
  18. Ria:
    13 mei 2017
    Zo dankbaar voor al die mooie reisverslagen! Wat heb jij genoten en wij met jou. Veilige reis huiswaarts en dank je wel!! Dikke knuffel en tot gauw
  19. Mellanie van Schijndel:
    Goede reis naar huis