Higher and higher...hoger en hoger

3 mei 2017 - Gyantse, China

Ben nog met de groep een happie eten wezen doen.
De maffe lieve mensen ontroerde me, de hele bus geniet van mij het meest omdat ik zo geniet.
Zo bijzonder ben gewoon Miranda de muts die snoepjes, koekjes uit deelt..die altijd wel een paracetaknolletje in haar tas heeft en met de meiden in de bus zit te zingen.. gewoon mijn eigen zijn met heel vaak de slappe lach of ik praat met elke stoeptegel in een bijzondere taal  ik geniet en gelukkig kan iedereen het aan me zien.
Mijn doelen zijn bereikt.. mijn eerste doel was en blijft Rico groot laten worden en verzorgen..tweede doel de schulden weg werken en eindelijk van mijn eigen leven weer genieten.. derde doel was deze reis..
Het brengt me nu naar een nieuw doel..wat word mijn nieuwe doel!
Verder genieten en gelukkig zijn en blijven!
Want zonder deze doelen was ik nooit geworden wie ik nu ben.
Kreeg nog een mooie leuke foto was de eerste dag in New Delhi bij de Sikhs waar ik mee mocht helpen.
Heerlijk tot mijn neus onder een dik donzen dekbed gelegen..
Toen we aan kwamen was het 24 graden met een wind en dus verbrand,19 uur richting restaurant was het 15 en 20.30 was het 8 graden.
Haha heb zo gedroomd Erik mijn neef heeft een huis gekocht in mijn mooie dorp en mijn andere neef Jacob gaat trouwen en het werd een grote bruiloft hahahhahaa
6.45 koffer in leveneren...mennnn deze tijd went gewoon niet...
7 uur bus in en knarren met het spul!
Sjaal en muts mee in de tas, op de passen waar we stoppen is op hoogte en dus brrr koud!!
Heel maf tussen de Bergen zitten ook zand duimen de duindoorn komt al mooi in bloei, blauw paarse bloemetjes.
Verhaal van de Loof bomen gaat nog even verder onder ekaar..maar het is de breedte graad..wij liggen gelijk met afrika en dus vandaar dat er bomen groeien op 36/3800 meter.
Zo maf de yakken op 4600 meter nog vrolijk aan het grazen zijn.
De kambala pas 4799 meter met uitzicht op het Banrok meer, De kleur van het water komt door de bijzondere mineralen.
De Bus vraag waarom Miran zo stil is..zijn ze niet gewend Miran is emotioneel en super gelukkig dat ze dit moois mag mee maken.
De oranje ganzen en mijn moeders favoriete eenden de mandarijn eendjes zwemmen rond in dit meer.
Het is 40 meter diep en 100 kilometer lang.
Zo mooi allemaal..het water de yaks..de sneeuw op de berg.
Zijn daarna gaan lunchen..hahahaha super eten..tot ik daarna de keuken zag
Goede maag gelukkig..
Op naar de gletscher...whahaha ben zelfs zo blij de bus uit gestapt voor de foto op blote voeten ze verklaarde me voor gek!
ow zo bijzonder hebben een gier zien vliegen tussen de gletscher door...zitten op 5060 meter.
Koudddd pet op jas aan...maar zo super mooi!
Werden wat zweverig in ons hoofd dus zijn we gaan zakken.. even later gestopt mooi uit zicht en de zand marmotten schoten voor bij.
Zijn daarna gestopt om onze gebedsvlaggetjes op te hangen, met elkaar ogen dicht en denken aan wat je wilt vergeten.
Daarna de vlaggen op gehangen en stonden met elkaar in tranen.
Hebben 300 kilometer vandaag getukt en nu in ons hotel.
Super mooie kamer en Ik slaap morgen heerlijk uit..heb me al af gemeld  dat ik morgen niet bij schuif met de groep,word weer een klooster en Ben mijn energie even kwijt.
Morgen middag 14 uur weer in de bus naar volgende bestemming.
Nu douchen warm worden en happie eten.

1. Corrie.:
    3 mei 2017
    Nu heb ik net zo hard gehuild als jij.
  2. Adriaan Nooitrust:
    3 mei 2017
    Weer een mooi verhaal schat ...wat heb je toch een geweldige vakantie lieffie ....lekker genieten lieverd ..xxx
  3. Judith:
    3 mei 2017
    snik slik kei mooi en helemaal verdient!! mier is mier en straks een hele mooie nieuewe mier!!
  4. Sjantal:
    3 mei 2017
    We kunnen aan je foto's zien dat je van oor tot oor straalt en geniet, heerlijk om te zien. Ga zo door.
  5. Petra bruysten:
    3 mei 2017
    Oke oke ook ik met een brok in me keel en stiekum met een tisseu een traantje wegvegen XxX
  6. Anja:
    3 mei 2017
    Prachtig verwoord.. Je wordt steeds sterker! Op naar een leeg hoofd! Tieten vooruit en lipjes getuit... Je weet 't! Met recht kun je trots zijn! Je bent een kanjer! Dikke kus! Xx
  7. Suzanne:
    3 mei 2017
    Wat een prachtige foto's, wat is de natuur schitterend daar. Kan me voorstellen dat je geniet en totaal tot rust komt. Mooi om de vlaggetjes op te kunnen hangen en te denken aan wat je zo graag een plaats wilt geven. Het is goed om je gezicht te zien op de foto's, je ziet er goed uit. Ik hoop echt dat als je thuis komt je je als herboren voelt. We missen je hier!!
    Dikke kus van je zus.
  8. M de Bruijn:
    3 mei 2017
    Wat wordt je volgende droom je vierde doel vertel het ons svp groetjes Chiel
  9. Tanja:
    3 mei 2017
    Eigenlijk geen woorden, ik zat mee te huilen en mee te genieten... x
  10. Ria:
    3 mei 2017
    Fijn mier dat je zo geniet en dat wij jouw reis zo mogen volgen xx
  11. Doranny "Do".:
    Mooi om te lezen weer.
    Heerlijk al je emoties er uit knallen. Je heb er ook hard genoeg voor geknokt.
    Xx
  12. Heiltje Paans:
    3 mei 2017
    Weer mooi om te lezen het ontroerd me
    ik weet dat je er voor gevochten heb ,en nu heb je het gewonnen
    veel liefs van je oude buurtjes
  13. Lenny:
    3 mei 2017
    Wat een indrukwekkende reis ! Een belevenis en mooi om het zo te volgen en lezen. Geniet er nog maar goed van !
  14. Berta de Keizer-Vink:
    3 mei 2017
    geweldig dat het zo ontroerend mooi voor je is geweest.. ik hoop ook dat je werkelijk je doel hebt bereikt meid... ik wens het je in ieder geval van harte toe... en wat sta je daar nu toch op je blote kakkies joh...'zo heet is het daar toch niet geweest zeker? heeft dat ook een bedoeling gehad voor je? ik denk van wel maar weet het niet zeker... groot gelijk dat je nu ff pas op de plaats maakt.. blijf aan jezelf denken... dan komt 't helemaal goed... nu weer een mooie reis gewenst voor morgen, trusten, slaap lekker xxx
  15. Ellybekker:
    7 mei 2017
    En ik ! Geniet voor jou mee, en van alle mensen die wat over je schrijven ! Topper