Goede Morgen deze Morgen.. .en zing een vrolijk liedje lalalaaa

17 april 2017 - Fatehpur Sikri, India

Gewoon 8 uur geslapen en meneer krekel of mevrouw met schorre stem maken me wakker..
Verder op de kouwen die krassen en meneer valk die zijn stem op zet.
Ow en het toeterende verkeer is ook weer wakker..
Gisteren vergeten te vertellen over de apen die Los lopen in de stad, de makaken ( familie apen van de oude wereld) ze kruipen uit de vuilnis bakken, bewaken de muren en je mag ze niet slaan als ze bijten.. huhu.. beloof niets maar oke ben.blij met mijn rabies spuit haha..ja mam ik kijk uit en nee ik sla meneer aap niet!!
Gisteren avond zijn we luxe uit eten geweest 500 roepies (70 roepies is 1 euro) en heb hem gedaan... mojito op zonder alcohol haha.. yeahh.. het gerecht is een tali 8 kommetjes met verschillende curry s en linzen sausjes. Nee is niet really hot is sweet.
Ahum spontaan een natte rug en mijn neus kreeg een eigen leven..nee is niet really hot..
Wakker worden met een smile en op mijn kamer zijn twee rare dingen.. heb een half dekbed en vannacht zo maf, geen stroom.. (alleen deze mier was vergeten dat de sleutel eerst in zijn kaart houder moet om Dan stroom te houden..ach ja..was 3 uur en kon naar De wc zonder plas tuit haha..
Heb trouwens een luxe n.a. jaren reizen heb ik een eigen zeep bakkie en nu alleen nog een bakkie voor mijn tandenborstel haha die gaat nog gewoon het boterham zakje in..
Nu is het nog lekker nog maar 27 graden en De tijd..6 uur 45. Even ontbijtje...bus in springen en op naar fatehpur sikri (stad van de overwinning) richting agra..denkelijk dat het vandaag weer 42graden word..blij met airco in de bus.. Ow chiel ik kan nog niet van de berg af vallen..zit nog op vlak land hahah...mensen heb honger...hoop vanavond weer internet te hebben om verder te vertellen van de verlaten stad van fatehpur sikri.

1. Judith:
    Goedemorgen
    Aappies zijn nie lief nie!! Gewoon banaan geven gaat aappie wel lief zijn!! Smakelijk eten voor zo!! En wederom weer een geweldig verhaal!! Veel plezier vandaag!! Xxx
  2. Jolanda:
    Hi miertje
    Leuke verhaaltjes,heel plezierig om je ervaringen te lezen.
    Leef en geniet
    Xx
  3. Mellanie van Schijndel:
    Goedemorgen veel plezier vandaag
  4. Tanja:
    17 april 2017
    Ik kijk uit naar je volgende verhaal! Mutsje ben je ook! ga jij je eigen overwinningen na bij deze stad? Xx
  5. Julia:
    17 april 2017
    Geniet van al dat moois!
    Fijne vakantie
    Liefs xx
  6. Heiltje Paans:
    17 april 2017
    Geniet er van wij genieten ook van jou
  7. José van Breugel:
    Gaaf Miertje,
    Geniet ban deze prachtige reis, en ik volg mee!
    Leuk je ervaringen te lezen
    Groetjes José
  8. Suzanne:
    Hey zus,
    Prachtige verhalen. Wat super dat je zo heerlijk slaapt daar. Wat een temperaturen zeg! Wel bijzonder dat jij last krijgt met eten en gaat zweten dan was het really sweat Lieverd geniet vandaag en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal of appjes.
    Dikke kus je zus.
  9. Corrie.:
    17 april 2017
    Volgende x neem ik het tandenborstel doosje meegeniet vandaag. Hier behoorlijk regen maar ik hoef echt geen 42 gr. Dikke xxxx
  10. Ton:
    17 april 2017
    Mooie verhalen Miran. Volgens mij moet je ook nog goed op je spullen passen met die apen. Volgende keer 2 kamer sleutel kaarten vragen, kan je er een overdag in laten zitten en de airco aanhouden en met de andere kan je dan binnenkomen
  11. Anja:
    17 april 2017
    Prachtig mier! Kom maar op met t volgende verhaal!
  12. Claudia jacobs-nesselaar:
    17 april 2017
    Jeetje wat een leuk verhaal. Ben benieuwd wat je in de stad van de overwinning meemaakt veel plezier.
  13. Petra Admiraal:
    17 april 2017
    Hoi Miranda. Gaaf zeg wat je aan het doen bent. Veel plezier en ik kijk uit naar jouw verhalen.

Groetjes,
    Petra
  14. Petra Admiraal:
    Hoi Miran,

Hoe lang blijf je weg, heb ik niet kunnen vinden.
    Echt superleuk.
  15. Sjantal:
    17 april 2017
    Super leuk om iedere dag je verhaal te lezen, geniet ervan
  16. Goetie:
    lieve Miran
    wat een heerlijke verhalen blijf zo doorgaan dan geniet elke dag met je mee.