Laatste avond Tibet.. .op naar china

7 mei 2017 - Lhasa, China

We hadden 17.30 af gesproken om weg te gaan naar de grote super markt.. het stormde,het hagelde en het sneeuwde haha maar even 15 minuten uit gesteld en heerlijk in de wind regen gelopen.
Wat een gave winkel haha zo fout zulke leuke dingen.
Hanneke en ik zochten thee,cha in chinees..zegt een bediende tegen haar bass.. .ratel ratel me you.. (ratel ratel  waren snelle woorden in chinees) me you weet ik betekend niet hebben..
Zeg ik dood leuk tegen hanneke ze hebben het niet! Zegt ze hoe weet jij dat...wij lachen en klopt ze hadden het niet whaha..
Heb mijn blikje chinese rijstbonenprut gekocht voor mijn ontbijt...haha zo veel geleerd en super om nu toe te passen.
In de trein komen we niets te kort ☺.
Zijn bij Dyna weze eten wat was het daar heerlijk,heerlijk tonijn pizza op (deze zaak word gerund door nederlandse mensen en hebben alleen staande tibetaanse moeders in dienst)
Hebben heerlijk zitten lachen en de groep ligt dubbel om sommige opmerkingen van mij.
Daarna met Ellen en Arjan rond gaan lopen om de heilige koran..zo gaaf!
Heb een zak kleine snickers uit lopen delen aan de kinderen...was zo super om te doen!
Denkbare koppies blije ouders en wij konden mee praten met de mensen.
Geweldig!!! Wat een mooie fijne laatste avond in Tibet.
Wat denk je..toen ik weg ging van mijn kamer was het zo koud..kom ik terug is het een sauna  haha heb schijnbaar vloerverwarming en die is aan gezet..
Dus heerlijk warm knorren!
Gewoon mijn 10 uur aan getikt en nu gaat mijn  bijzondere hemeltrein reis beginnen..lieve mensen mij horen jullie denk ik even niet haha.. dikke kusss tot over 2 dagen.

1. Mellanie van Schijndel:
    Tot over 2 dagen
  2. Ria:
    Zet hem op meis
  3. Ellybekker:
    7 mei 2017
    Je moet stukjes voor een krant of blad gaan schrijven Miertje als pseudoniem ! Geweldig!
  4. Corrie.:
    7 mei 2017
    Nooit geweten dat ik een schrijfster als dochter heb!!!!!! Geweldig!!!! Zie alles voor me. Goeie reis miertje!!!!
  5. Tanja:
    7 mei 2017
    Hoop dat de reis goed verloopt, en we snel je belevenissen weer lezen!
  6. Els van der Land:
    Hele mooie reis gewenst!
  7. Ton:
    7 mei 2017
    Tjonge wat een mooie reis. Niet alleen beleven, maar hier en daar ook overleven. Veel plezier in China.
  8. Judith:
    7 mei 2017
    veel plezier tot over 2 dagen we wachten naar je mooie verhaal van deze geweldige treinreis!! xx
  9. Berta de Keizer-Vink:
    7 mei 2017
    een hele goede en veilige reis gewenst en veel plezier in China.... Miertje...