Yesss we going to Nepal!!!

21 april 2017 - Shivpati Nagar, India

Wat een leuke maar lange Dag!
302 kilometer in 12 uur ☺ best wel gaar maar zo'n mooie dag.
6 uur ontbijtje met elkaar en half 7 voor de laatste keer door de vieze bijzondere stad Varanasi.
Toetert onze buschauffeur haha lijkt het net een kalkoen...wij hard lachen . .meneer beetje boos.
We weten dat we de eerste 10 kilometer nog beetje door kunnen rijden maar daarna was het nu met hink stap sprong door het dorp...dan via de berm want de diepe gaten zaten in de weg..via net niet de koe raken naar uit kijken hobbbbellllll.
Dus ja, billen massage gehad en de slappelach.
Onder weg zulke mooie dingen gezien. Bamboe zo groot en dik...bananen bomen vol en zwaar van de bananen.
Mango bomen nu met kleine mangos (zijn net geoogst).
Palmbomen.. Wilde zwijnen met 3 kleine biggen... pauwen zo groot en mooi.. witte rijgers met gele strepen op hun kop. Fazanten.. water buffels..hagedissen gezien..papagaaien met groenen vleugels..
Onverwachts een harde plof...haha airco kreeg een eigen leven..whahaha..wij allemaal onder de zwarte zooi..en het zwarte water droop mijn  nek in...hahaha krispie geluidjehuu!
Dus was even stoppen en de mannetjes in hun leuke hindoe taal aan het schelden tegen elkaar hahha..wij konden het soort van niet laten mee te praten..was fout.. zijn bijna de bus uit gezet hahahahaha..
Maar goed,na nieuwe zekering en wat draadjes aan elkaar gebonden konden we weer rustig af koelen in de bus.
Hadden geluk..vandaag maar 38 graden..dus soort van fris
Toen keek ik op zij..en daar lag een soort hert.. Bruine kop met een witte streep tussen zijn ogen en een hart vormig gewei. Wist het niet zeker dus even mijn Vader gevraagd of het kon zijn dat het een antiloop was..even verder kwamen er nog een mannetje en een vrouwtje aan dartelen..zo bijzonder!
Maar het waren dus de indische antilope..zo gaaf!
Heerlijk zo een dag door de rijst velden..de bananen plantages en mango bomen te rijden.
Eindelijk bij het hotel..is het een koloniaal landhuis alleen vervlogen jaren en dus ouwe zooi...hahhaa muf ruiken maar de eigenaar is trots...dus slim kijken en blond lachen..
Zijn eten was super, heerlijk buffet en veilig not really hot...
Wi-Fi heeft het landhuis niet...maar gelukkig ik nog een bundel..moet jullie wel mijn verhaal vertellen.
Morgen gaan we naar de grens met nepal..en we gaan er lopende over heen..word weer gaaf!!!
Visum daar regelen kan een dag wachten kosten maar dat zien we Morgen wel...
Mensen hopelijk tot Morgen als er verbinding is.
De cha was heerlijk hahaha..heb er verder maar niet over n.a. gedacht..mond open en slikke!
Boven op de bus zitten of op de treinen mag niet meer...en deze mien mag dat niet van haar moeder hahaha.

1. Geertje:
    21 april 2017
    Wat was dit weer een leuk verslag
    Weer op na de volgende kijk er naar uit xxxx
  2. Pleuny en Jan:
    21 april 2017
    Hoi Miran wat heb jij al veel indrukken mogen verwerken in een paar dagen tijd .
    Heel leuk om alles wat je beleeft te lezen .
    Nog een fijne avond en morgen fris en fruitig lopend over de grens .
  3. Jolanda:
    Hi miertje

Wat ben je toch een maffe doos hahahah,moet zo lachen om de manier waarop je je verhaaltjes verteld. Ik hoor het je zeggen.
    Have fun babe.
    Xxx
  4. Heiltje Paans:
    21 april 2017
    weer een mooi verslag Miran ,kijk weer uit naar de volgende
    xxxxxx
  5. Judith:
    Weer mooi!! Wat een dag weer!! Nu weer lekker rust en genieten!! ❤❤
  6. Corrie.:
    21 april 2017
    wat prachtig toch allemaal. en heerlijk in de natuur. je vader wordt steeds jaloerser. Nee inderdaad. bovenop een bus of trein mag zeker niet muts. Dikke knuffel en tot morgen.
  7. Els van der Land:
    21 april 2017
    Als je thuis komt doe je de cha cha cha
  8. Marlies:
    21 april 2017
    Alweer zo''n mooi verslag , gaaf hoor Miran wat jij allemaal meemaakt en beleefd....blijf vooral genieten en schrijven natuurlijk, groetjes uit het koude Sleeuwijk ;-)
  9. Matthijs:
    22 april 2017
    Lache, die verhalen van jou. Blijf zo doorgaan haha....
  10. Ria:
    22 april 2017
    Echt weer ee gaaf verhaal. Wat beleef je veel en je laat ons zo mee genieten. Heerlijk ben gewoon bij. Geniet van al die bijzondere dingen die nog komen gaan.
  11. D/:
    22 april 2017
    Geef je maar over aan de traagheid van het reizen. Het geeft de mogelijkheid om het land te zien.
    Je zal de oase van rust aangenaam vinden en de Nepalezen zijn zoveel vriendelijker dan de Indiër of straks de Chinees. Ze zijn ook nog een stuk armer dan de Indiërs. Nepal behoort tot de armste ontwikkelingslanden van de wereld. Maar je zal hun rijkdommen zien en beleven.
    Neem wat momo's en drink er een tongba bij als je aan de oever van de rivier zit te kijken naar de zonsondergang terwijl de neushoorns water komen drinken aan de overkant.
  12. Goetie:
    al dik 1000 km genieten van jouw reis en je verhalen ga zo door en geniet ervan
  13. Carla van zomeren:
    22 april 2017
    heerlijk die verhalen lezen die jij beleeft miran....en ik zie het echt voor me. je heb wel een pak luiers meegenomen zeker....hahaha pies in je broek van al dat gelach. veel plezier in nepal