Vogeltje wat zing je vroeg

18 april 2017 - Agra, India

5 uur rise and shine ahummmm bietje is onze lieve nette stinkende tuk tuk meneer vroeg door naar agra en gaat super ahumm bijna geen lopende koeien of toeterende autos op de weg... de stad ontwaakt!!
Zijn extra vroeg op gestaan om de taj Mahal in zijn ochtend gloren te zien. Staan gewoon als eerste in de rij en lopen als eerste door naar de mooie taj.. Mark en zjanel heb ik door gestuurd en ik Ben rustig door gelopen.. word blij in gehaald door bietje onze blije tuk man..gaat me vertellen over de taj,hij maakt fotos met mijn camera zo gezellie!!! Tot ik zjanel zie en blij en zeg ik heb bietje gevonden... kijkt zjanel me aan en zegt...miran dat is niet onze tuk tuk man hahahaha... natte broek van het lachen..en mooi een super toer gehad, na ons lachen heb ik Mark en zjanel de rond leiding gegeven en met staal gezicht mijn verhaal verteld die ik daar voor heb op gevangen en wij hebben zo veel lol gehad.. n.a. de taj richting onze stinkende bietje ☺en gaan ontbijten op het dak terras met uitzicht naar de taj..ontbijtje was gooor maar uitzicht geweldig haha.. richting rode fort en zulke mooie dingen gezien.. de wouwen hoog boven ons.. de groene papagaaien in de boom..de geur van de dierentuin om je heen maar zo geweldig!!
Zo jammer dat er geen geur mailtje is...haha.. Menn mijn snotties are black
Nu nog even heerlijk in mijn kamer..dadelijk naar de nacht trein naar varanasi... die dagen worden indrukwekkend en het zwaarste..dag met verschillende dingen.. 44 graden en nog steeds een grote gelukkige smile....

1. Ingrid:
    18 april 2017
    Wat een leuke verjalen schrijf je en wat heb je al veel gezien. Prachtige foto s . Grtjes en nog heel veel reisplezier xxx
  2. Matthijs:
    18 april 2017
    Gave foto's, leuk verhaal!
  3. San:
    18 april 2017
    Hoe gaaf , en in Varanasi veel foto's maken , wil ik ook graag nog een keer ontdekken
  4. Florie:
    18 april 2017
    Wat ontzettend leuk om jou te volgen en dan ons ook nog eens het sfeertje laten proeven met je prachtige foto's. Geweldig !!
  5. Heiltje Paans:
    18 april 2017
    wat een mooie reis ,en zo te zien heb je het goed naar je zin lieve groetjes van ons.
  6. Anja:
    18 april 2017
    Heerlijk mier! Meer.. Meer.. Meer..
  7. D/:
    18 april 2017
    De tuk tuk is vaak ook hun verblijf en er zit geen douche in z'n ding. Mooie foto's van de Taj.
    Op naar Varanassi met de heilige Ganges. Een beleving op zich. Pak vooral de tijd om je ergens te nestelen en alles waar te nemen. Er is zoveel te zien. Voor de Indiër de ultime en meest heilige plaats om te zijn, te sterven en gecremeerd te worden.
    Momentje voor zelfreflectie.
  8. Goetie:
    18 april 2017
    oh wat is die mooi de taj !!!!
  9. Judith:
    18 april 2017
    Wat gaaf die foto's!! Fijn dat je het nog steeds zo leuk heb daar heerlijk verhaal!! Super!! Geniet nog maar wat er komen gaat!! Xxx
  10. Tanja:
    18 april 2017
    Wat een mooie foto's mier... en wat een pret heb je zo... heerlijk om je zo te volgen! X
  11. Mellanie van Schijndel:
    Wat een belevenis
  12. Geertje:
    18 april 2017
    We blijven lezen en foto.s kijken super mooi schat .op naar meer xxxx
  13. Marlies:
    18 april 2017
    Geweldig om te lezen Miran , blijf vooral genieten!!!
  14. Anneke:
    18 april 2017
    Heb alleen mijn broodje gegeten vandaag. Wel aan je gedacht en nog steeds stik ja...... genieten meisie
  15. Corrie.:
    18 april 2017
    Wat kun jij ons alles goed beschrijven. Het is net of we er zelf zijn. Geweldig. Ben zo benieuwd naar je reisboek. Pa ruikt de dieren zegt hij. Xxxxx
  16. Berta de Keizer-Vink:
    18 april 2017
    kun je nog wel ademhalen als het 44 graden is Miran? ik zou er niet aan moeten denken zó heet... maar jij kunt er misschien wel heel goed tegen.. zal in de trein denk ik wel benauwd worden want daar hangen toch altijd zoveel mensen aan en op de treinen, tenminste... als ik dat op tv zie dan krioelt het van de mensen en dieren op en rond de trein... allemaal lifters haha.. ik denk dat je je ogen uitkijkt... wens je er dan ook heel veel plezier en kijk al uit naar je volgende mooie foto's.. groetjes, doeiii xx