Rise and shine

20 april 2017 - Varanasi, India

Goede morgen...heerlijk 9 uur en 30 minuten liggen tukken.. en denk best ook wel liggen knorren haha..was nodig en ook vanmiddag ga ik lekker plat.
Beetje bij tanken en de dingen van de af gelopen dagen verwerken.
Haha mijn waslijn van flos draad heeft het gehouden vannacht en mijn was is droog
Handinge tip en zal best nog wel voor komen..denkelijk in chitwan een was service en anders in katmandu, hier verblijven we meerdere dagen van daar.
Heerlijk ontbijtje gescoord en zo als je ziet ook op papier houd ik mijn reis bij..grote boek met de plak dingetjes en informatie van de dag die komen gaat. Heb een mooi Klein reis verslag boekje en daar komen deze verhalen in te staan..
Haha de mannen van de ontbijt tafel keken raar dat ik met dit boek zat en kwamen vol bewondering kijken en praten in hindoe Handen en voeten taal en we begrepen elkaar soort van haha...kreeg zelfs de krant hahaha...zo geweldig. En ook die gaat in het boek
Wil zo veel en alles mee nemen en op slaan zo dat ik het mijn hele leven mee kan nemen..
Waar ik me van verwonder is het sneller contact maken en het met iedereen praten..zo fijn en bijzonder!
De groep is van.morgen om 5 uur naar de ganges gegaan om het bad ritueel te zien en ik heb lekker mijn Wekker uit gezet en heb lekker nog 5 uur geslapen.
Dadelijk denk ik even naar het thee huis en hun donkere thee te drinken..maar eigenlijk Staat mij de drukte tegen..word denk ik lekker hotel thee ☺ en vanavond eet ik in het hotel.. niets bijzonders maar gezellig.. denk dat dirk en chelia wel aan schuiven..
Ben me sinds vandaag er van bewust dat het echt iets bijzonders is met wat ik aan het doen en bleven ben, kom zeker mijn eigen tegen.. heb gisteren avond ook even heerlijk met mijn ouders en rico gepraat.
Emotioneel was rustiger Dan de dagen er voor en dat zegt dat ik goed.
Zit sterker in mijn vel en geniet van alle maffe gekke dingen.
Wat is india een gek maf mooi vies land...met lieve mooie bijzondere gelukkige mensen.
Deze mensen zijn gelukkig als ze de ganges zien..en of ze niets hebben of juist wel ze zijn gelukkig!
Op naar mijn bakkie cha!

1. Judith:
    20 april 2017
    Goedemorgen lieffie goed dat lekker heb uit geslapen!! Mooie krant alleen jammer dat het niet te lezen is!! Lekker genieten van je dag en je reis!!! Xxx
  2. Els van der Land:
    20 april 2017
    Leuk hoor. Zit gewoon uit te kijken naar je dagelijks verslag. Smul ervan!
  3. Hanneke:
    20 april 2017
    Je doet het goed ... af en toe op de rem trappen.. heb je ook echt nodig! Wij zitten bij Blanka en hier die ik ook een middagdutje.. vrijdag moet ze naar het ziekenhuis ( staar) druk op haar manier