Mierenhoop Met kijkende ogen

16 april 2017 - New Delhi, India

Goede Morgen mensen...heb ahum heerlijk 2 uur geslapen maar werd wakker van het zo als het leek een grote krekel of een vogel met keel pijn ...men wat was een raar geluid.
Ontbijtje score en zo als de meeste mij kennen..eerst rustig wakker worden dus 15 minuten over voor een broodje een toastje.. Mark en zjanel waren nog krapper met hun tijd dus heerlijk lachend de dag beginnen.
Toen de mierenhoop in en al die ogen die kijken...die baksies willen en of je aanraken was erg wennen en Dan gewoon op ignore en door.
Wij naar de grootste moskee van india de Jama masjid..met zijn mooie plein, was vijver en minaret die we beklommen hebben...alleen de draai van de trap was zo smal dat de mannen soort van bewust stil boven Staan en wij als vrouwen langs de mannen Moesten lopen..
En we hadden geluk Mochten extra doek om ons lichaam want we gaven te veel bloot.
Op blote voeten over de Warme stenen lopen en Dan gewoon je sokken in je rug zak heb zitten naar even vergeten was hahaha..
Daarna lopend de mierenhoop door..haha wat een gaos wat een toeterende bende..en de mannen die gewoon blijven kijken.
Door naar de grote sikh tempel, sisganj gurdwara.
Twee lieve sikh mannen hebben hun geloof hun gevoel uit gelegt en wij Mochten mee de tempel in en helpen in De keuken hahaha fotos maar niet neer gezet..was beetje soort van niet lekker van deze tijd.
Daarna konden we plat op onze gat Mee eten en dan zit daar arm en rijk..vrouw en man bij elkaar en door elkaar.. elke dag 9000 monden voeden en met veel liefde en toewijding.
Ook hier op onze blote voeten haha is beetje minder daar.. maar er hangt zo veel liefde.
N.a. onze heerlijke lunch richting rode fort gelopen en de mierenhoop door geworsteld en zo hard gelachen om alles.. bus in en naar nieuwe kant van Delhi langs regerings gebouw en ambassades.. airco om die 42 graden weg te puffen...wat een indrukken daarna hindu tempel van gandhi in en 40 minuten hard rijden naar hotel...we zijn gaar .. en nu op gefrist en fruitig richting buiten.. .lekker eten met de groep en Dan vroeg bedje in.. 7 uur richting agra... hongerrrrrr op naar het restaurant.. .

1. Carine:
    16 april 2017
    smakelijk eten en wel te rusten xxx
  2. Tanja:
    16 april 2017
    Heerlijk te lezen... echt miepie... x
  3. Anneke:
    16 april 2017
    Voel je gelijk thuis he, blote voeten. Prachtig.
  4. Corrie.:
    16 april 2017
    Geweldig. Zo leuk. Bijna het gevoel dat ik er ook bij ben.
  5. Roger:
    Ik voel je groeien
  6. Heiltje Paans:
    16 april 2017
    Leuk Miran ik kijk uit naar de volgende dag
    Geniet er maar van .
  7. Judith:
    16 april 2017
    Smakelijk lieffie wat een avontuur dat land!!
    Slaap lekker voor straks
  8. Barbara:
    16 april 2017
    Klinkt goed hoor!! Je zult nog veel dingen tegen komen die je zal verbazen/verwonderen. Geniet ervan! Leuk om te lezen!!
  9. Willem d:
    16 april 2017
    mooi verhaal, op naar de volgende dag
  10. Simone:
    16 april 2017
    Eet smakelijk en welterusten. Ik kijk uit naar meer verslagen.
  11. Pleuny en Jan:
    16 april 2017
    Leuk om te lezen . eet smakelijk en truste en morgen gezond weer op
  12. Rico:
    16 april 2017
    fijn om te lezen mam u heeft t verdiend dikke kus en lekker genieten liefs Rico
  13. Je Pa:
    Hallo lieve meid
    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin heeft.
    Geniet er maar van en laat maar veel foto's zien.
  14. Huib Kramer:
    16 april 2017
    Hoop nog veel te lezen van je, hopelijk zie je nog hele mooie dingen.
  15. Carla van zomeren:
    16 april 2017
    wow indrukwekkend miran, maarre lekker genieten....eet smakelijk en wel te rusten. tot morgen ga ik vast weer iets lezen van jou. leuk om je op deze manier te volgen!!!! xxx
    van ons
  16. M de Bruijn:
    16 april 2017
    Hoi Miran al gelijk een leerzaam verhaal ik hoop nog op vele leuke verhalen en wens jou een super reis toe PS donder niet van die berg af en kom heel terug doei Chiel.
  17. Geertje:
    16 april 2017
    Woww wat is dit al een goed begin van de reis .eet smakelijk en voir straks sweet Dreams schat xxx
  18. D/:
    16 april 2017
    Morgen ga je naar Agra waar de keizer de Taj heeft gebouwd voor zijn overleden geliefde. Een van de nieuwe 7 wereld wonderen die je kan afvinken. Nog 6 te gaan. Geniet ervan.
  19. Berta de Keizer-Vink:
    16 april 2017
    geweldig om op deze manier met je ''mee te kunnen reizen'' Miran... heel leuk, slaap maar lekker en voor morgen alvast een hele mooie, indrukwekkende en fijne dag gewenst... veel plezier, liefs van mij xxx
  20. Marlies:
    16 april 2017
    Hoi hoi , wat kun jij je belevenissen leuk beschrijven , super leuk om te lezen en kijk nu al uit naar het volgende verhaal
  21. Petra bruysten:
    17 april 2017
    Ohhhh wat leuk om je verhaaltjes telezen!!! ik kijk al uit naar de volgenden XxX