Jungle walk

23 april 2017 - Chitwan National Park, Nepal

moet wat vertellen.. .tot in mijn bed Ben ik de enige met Wi-Fi in bed van het hotel...haha kastje zit naast mijn kamer, Zo rot!
Slapen met een klamboe mennn zie je het al voor je, je bed uit stappen om vreselijk nodig te moeten plassen.. .maar vergeten dat die pieppp piepper de piep klamboe er zit struikel en bijna klamboe naar zijn grootje haha ach ja om 2 uur in de nacht mag ik best herrie maken haha..was net een ninja.
Pff we hebben een floris jan van fleppenstijn in ons midden..je Kent het wel...drakenstijn eerste klas..er tegen zijn bij voorbaat..zijn vrouw aan haar lot over laten en verhalen vertellen die een ander net verteld heeft..haha yupss deze Heer zit er bij..hoop dat die zo gaat zwemmen Nee floris jan van fleppenstijn niet meer gezien...
Ontbijten en kano in...yeahhh... stapte op de foto netjes in met pet..ik buk en kwijt..haha en nee dit water is te gevaarlijk om even je pet uit het water te halen..
Wat een rust op het water...de gekke pauw hoog in de boom..nooit geweten dat ze dat konden.
De ahum vredige krokodil..de ijsvogel..de heerlijke rust gevende geluiden. Zijn gestopt bij de nusery van de olifanten en het was zo leuk die kleine onbehouwe ondeuggies.
Door lopend de jungle in..veel keutels weinig dieren.. .hebben veel herten gezien..wat vogels en verder niet veel..
Wel nekjes verbrand haha..toen met de jeep terug naar hotel..even op frissen en broodje score en wij naar de oever van de rivier met voetveer over (haha weer die halve boomstam geweldig!) Aan de over kant stond onze jeep al klaar.. mier met nieuwe pet (lekker fout maar geweldig) en de jungle in..
Het eerste stuk dacht ik echt...pfff is gewoon net de biesbosch alleen geen zalmschouwen ☺.
Maar eerste neushoorn gespot..maraboe gezien..de herten...ijvogel..specht twee verschillende soorten..wilde zwijnen..pauwen..leguaan.. Zo super!
Zijn verrot van al onze indrukken bij hotel aan gekomen even zitten en daarna uit eten geweest met de hele club.
Haha hebben ze toch een patatje oorlog!!!
Dus heerlijk zitten eten...wat fruit erbij...heeerlijk..
Lieve mensen deze mierrow gaat tukken...morgen lange bus dag voor de boeg..
Van chitwan naar baktapur.

1. Kitty:
    23 april 2017
    Geweldig, die verhalen van jou, Miran style! Geniet van al je nieuwe ervaringen!
  2. Willem d:
    23 april 2017
    Wat heb je toch een prachtige reis.
  3. Tanja:
    23 april 2017
    Zo geweldig te lezen allemaal!
  4. Geertje:
    23 april 2017
    Wat weer een mooie dag mier .we blijven genieten zo van je trusten dadelijk .morgen weer gezond op
  5. Corrie.:
    23 april 2017
    Wat een smeuïg verhaal weer. Of we erbij zijndikke xxxxx
  6. Heiltje Paans:
    wEER BEDANKT VOOR JE MOOI VERHAAL GROETJES
  7. D/:
    23 april 2017
    Ben benieuwd of je nog gaat raften onderweg. Eigenlijk net zo benieuwd te weten wat er in Bhaktapur nog overeind staat na de aardbeving van vorig jaar. (Of is het al langer geleden).
    Veel toeristen daar en plaats om leuke contacten te maken. Geniet ervan!
  8. Anja:
    Heerlijk verhaal weer! Xx
  9. Goetie:
    24 april 2017
    goeie reis naar baktapur
  10. Suzanne:
    24 april 2017
    Wauw wat een prachtige foto's zeg!! Trots op jou dat je dit gewoon lekker effe doet!!! Dikke kus.