Wat een dag wat een dag!

17 april 2017 - Fatehpur Sikri, India

De eerste foto is van het hotel de straat zegt genoeg...en dacht dat Delhi arm was...pfff wij naar agra...heb nog nooit zo veel armoede gezien..
De mensen oke sommige zijn super lief maar sommige haha kunnen blaffen als een grote chiwawwwwaa ... best wat uurtjes in de bus door gebracht maar zo veel mooie dingen gezien..de rijst velden en de mooie hutjes van koeienvlaaien haha vroeg er eentje serieus waar die mooie hutjes van werden gemaakt whaha hebben bijna uur gelachen.. heb lassie op (nee niet de hond)maar heerlijk yoghurt drankje..
Heb zo veel mooie dieren gezien.. en het was geen jaapie krekel of mevrouw schorre stem die me wakker maakte maar een soort beo..
Heb vele roofvogels gezien,water buffels, heilige koeien..kleine eekhoorntjes vleermuizen en heel goor een slang ...mennnnn zag net zijn staart weg schuiven.
Fort was soort van zeer warm en mooi...beetje uitgestorven haha.
Daarna door naar het hotel maar werd onverwachts anders...we stonden al 20 minuten te wachten voor de trein...oke spoorweg overgang en slagbomen dicht maar geen trein..hier gaan de bomen op tijd dicht naar word niet gekeken of de trein er is
We zijn n.a. even wachten snel door gereden naar de oever tegen over de taj Mahal en konden heel bijzonder de zons onder gang zien. Hier stonden de ooievaars en soort kraanvogels bij..zo super mooi!! Dubbel.. ene kant vuilnis met mensen en koeien apen en toeterende tuk tuks en Dan andere kant wit marmer taj Mahal... zo bijzonder!
Daarna naar ons nieuwe hotel! Super mooi en schoon..met butler en bloemen krans
Mark zjanel en ik zijn nog even wat weken eten haha tuk tuk bijna ingesleurd, jong broekje dat ons rijd.. stel je voor, verliefd stel achter in op het bank je...en mier lekker voor in bij de meneer met breed stuur.. haha ik mocht best dichter bij komen zitten..huhu no sir it's ok! Onze sir gaat sturen,netjes met brede armen haha elke bocht tegen mijn ahum aan (*)(*) dus dacht ik schuif stukje meer de andere kant op, lag ik bijna op straat.. haha toen laatste stuk bijna veilig bij het hotel op 2 cm afstand bijna tegen een auto en mier zat bijna bij de sir op schoot... hebben hard en Lang gelachen maar nu het mooie...morgen met de tuk tuk hele dag op pad.. van af 5 uur richting de zonsop komst bij de taj Mahal haha kan wat worden.. .of een met blauw oog of wij met een natte onderbroek en de slappelach...
Wat een rare gekke dag...vol tegen hangers..zeer arm maar toch blije lieve mensen. Ondeugende ogen en uit kijk tuk tuks.
Voel met net jungle book! Mogli die zingt...zet je beste beentje voor en Dan stappen we rustig door...links rechts links rechts...morgen dag agra in en savonds de nacht trein in...
Trusten mensen!

1. Corrie.:
    17 april 2017
    Wat een gek leuk verhaal. Geweldig om te lezen. Zie het zo voor me. Slaap lekker en tot morgen.
  2. Els van der Land:
    Mooi verhaal. We kijken met je mee. Benieuwd naar morgen.
  3. Mellanie van Schijndel:
    17 april 2017
    Leuk om zo mee te reizen
  4. D/:
    India is het land van tegenstellingen. Probeer het niet te begrijpen want dat gaat niet lukken. Kom je trouwens een beetje van je roepies af want dat is daar ook een kunst.
    Geniet van de kleurrijke taj bij zons opkomst en van de veel te korte bedjes in de trein.
  5. D/:
    17 april 2017
    O ja..... nog succes morgen. Wat er heet in gaat.....:-)
  6. Claudia jacobs-nesselaar:
    18 april 2017
    Zo je maakt een hoop mee. Ben benieuwd naar het volgende verhaal. Weltrusten
  7. Ellybekker:
    Genot om te lezen ! Miran . Wat een dag van contrasten ! Liefs uit Zwolle .!
  8. Corrie B:
    18 april 2017
    Wat gaaf dat we zo deze reis met je mee mogen beleven. Ik geniet mee hoor.
  9. Diana Koek:
    Geweldig om te lezen..heerlijk ga zo door.XXX
  10. Berta de Keizer-Vink:
    18 april 2017
    weer een super leuke dag geweest voor jullie als ik het zo lees.... prachtig hoor... en de tuktuk's zijn maar heel erg smal dus tja... je kunt het die sir bijna niet kwalijk nemen dat hij tegen je, je weet wel, aanging haha... zie het al helemaal voor mij hoor... pas maar op dat je er niet echt uitvalt als je er nog eens inzit... geniet ze verder, grts. van mij, doeiii xx